Zamów teleporadę
- Zanim zamówisz
Zapoznaj się z Regulaminem, ponieważ korzystając z tej usługi wyrażasz zgodę na warunki w nim zawarte. Teleporady świadczone są wyłącznie dla pacjentów pełnoletnich. Korzystając z usługi wyrażasz zgodę na otrzymanie faktury elektronicznej i oświadczasz, że zakup nie jest związany z prowadzeniem działalności gospodarczej.
2. Wypełnij dokładnie formularz i opłać zamówienie
Wpisz dokładnie aktualny adres pobytu chorego. Adres ten znajdzie się na ewentualnej recepcie, zwolnieniu lekarskim, skierowaniach oraz w dokumentacji medycznej. Sprawdź poprawność wpisanych danych. Błędnie podany telefon lub email uniemożliwi mi wykonanie usługi.
3. Przygotuj się do rozmowy
zadbaj, aby nikt ci nie przeszkadzał, przygotuj także informacje, które chcesz mi przekazać w czasie rozmowy oraz swój nr PESEL.
Jeśli posiadasz widoczne zmiany chorobowe, np. gardła, skóry, obrzęki, itp. koniecznie prześlij mi je niezwłocznie po złożeniu zamówienia. Dowiedz się więcej, jak to zrobić.
Jeśli posiadasz wyniki swoich badań związanych z bieżącym problemem, powinieneś także przesłać mi je przed konsultacją. Dowiedz się jak przygotować i przesłać wyniki badań.
4. Zaczekaj na mój telefon
Oddzwaniam do pacjentów na bieżąco, zazwyczaj w ciągu 1 - 3 godzin od otrzymania zamówienia. Jeżeli czas oczekiwania będzie dłuższy otrzymasz powiadomienie, abyś wiedział, kiedy spodziewać się telefonu.
Zamówienia złożone wcześnie rano będą realizowane od g. 11, natomiast zamówienia złożone po godzinie 21 będą realizowane w dniu następnym.
5. Co dalej?
Po zakończeniu rozmowy otrzymasz zalecenia (wraz z kodami recept jeśli dotyczy) a także skierowania na badania i zwolnienie lekarskie (jeśli były wystawione). Każdy pacjent otrzymuje fakturę elektroniczną wystawioną na podane w formularzu dane pacjenta. Wymienione dokumenty przesyłane są zawsze jako oddzielne wiadomości email.
Bądź cierpliwy - wystawienie recept, skierowań, eZLA oraz sporządzenie dokumentacji medycznej zajmuje około pół godziny. Zawsze sprawdź, czy któryś z emaili nie trafił do spamu - niestety dzieje się tak bardzo często!