UPRZEJMIE INFORMUJĘ, ŻE W DNIACH 15 SIERPNIA DO 30 WRZEŚNIA WIZYTY NIE BĘDĄ REALIZOWANE Z POWODU URLOPU

WIZYTY DOMOWE
URSYNÓW - WILANÓW - MOKOTÓW

Twoje zdrowie i zdrowie Twoich bliskich jest najcenniejszą rzeczą jaką posiadasz. Bądź pewien, że lekarz, któremu je powierzasz, jest godny Twojego zaufania.

Sprawdź opinie na ZnanyLekarz.pl

Co oferuję swoim pacjentom ?

Doświadczenie

Swoim pacjentom oferuję ponad dziesięcioletnie doświadczenie w trafnym diagnozowaniu i skutecznym leczeniu niejednokrotnie złożonych schorzeń - zawsze patrząc na problemy pacjenta całościowo.
Czas i zaangażowanie

Czy zdarzyło się, że Twoja wizyta lekarska w przychodni trwała tylko 5-10 minut? Pewnie zastanawiałeś się, czy w kilka minut można postawić trafną diagnozę?  Bardzo słusznie. Dysponując znacznie większą ilością czasu w czasie każdej wizyty, jestem w stanie zapewnić wnikliwą analizę problemów medycznych pacjenta w spokojnej i miłej atmosferze.

Dostępność

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, będę starał się oferować pomoc lekarską  internistyczną i pediatryczną przede wszystkim w soboty, niedziele i święta, kiedy dostęp do placówek podstawowej opieki zdrowotnej jest utrudniony, np. w weekendy.

Badanie i wywiad lekarski

Wizyta przeciętnie trwa około 30 minut. Przeprowadzane jest badanie pacjenta oraz szczegółowy wywiad, które są podstawą trafnej diagnozy.

Recepty refundowane

Posiadam uprawnienia do wystawienia recept refundowanych przez NFZ na analogicznych zasadach co lekarze w placówkach publicznych.
Posiadam także upoważnienie do zlecania środków specjalnego przeznaczenia związanych z leczeniem ostrego i przewlekłego bólu.
Zaświadczenia lekarskie
W czasie wizyty prywatnej pacjent może uzyskać następujące zaświadczenia lekarskie:

• Zaświadczenia o niezdolności do pracy ZUS eZLA (dawne "L4") z powodu choroby
  • Zaświadczenia o niezdolności do pracy z powodu opieki nad chorym dzieckiem lub dorosłym członkiem rodziny
  • Zwolnienia dla dzieci z zajęć szkolnych oraz wychowania fizycznego w związku z chorobą

Regulacje prawne nie pozwalają natomiast lekarzowi w czasie wizyty prywatnej na wystawienie skierowania do innego specjalisty lub na badania diagnostyczne refundowane przez NFZ.

Konsultacje internistyczne
  • przeziębienie, grypa
  • inne ostre infekcje dróg oddechowych
  • gorączka